22 Eylül 2012 Cumartesi

ŞEKER HAMURLU KURABİYELER

        Şeker gibi dönüş...yaklaşık bir yıl önce yazmaya başladığım ve bıraktığım bloğuma geri dönüyorum..bu dönüşüm hemde tatlımı tatlı ,mis gibi kokulu şeker hamuru ile süslenmiş kurabiyelerimle oluyor..tarçın ,limon ,vanilya gibi cezbedici kokular size kadar gelirmi bilemiyorum amaaa kurabiyelerin  önce resimlerine beraber bakabiliriz değilmi ?  ... ve dilerseniz bu  şeker gibi tatlı kurabiyelerin lezzetlerine de bakmak isterseniz sipariş  verebilirsiniz .. aşağıdaki iletişim kutusundan bana ulaşabilirsiniz ... 

      Güzel Irmak bebeğimizin bir yaş kurabiyeleri
                                               
                                    Nice senelere Irmak..                                                  

 Kırmızı elbisem çok asil ve hoş

Pembe elbisemiz  ise çok şekerrrrr..


Sarı yavru ördek suda yüzüyor

   Bu benim arabam olsaydı :)
         
      Kızlara pembe araba    
                                      
Erkeklere mavi araba

Afacan bebek yollarda...
                                       
Küçük prenseslere..
                                                    
Gözbebeğimsin.. nazar değmesin..

Gelin gibi...

 Uyusunda büyüsün ninni... 

 Pembe giyer güzel kızlar





 Evleniyoruz....

     Bahar gibi ...

Aman nazar değmesinn sizlere....

Uğur böceği aşk getirdi ve sonuç ...EVLİLİK



 Kim daha güzel.?..

 Bir kız,bir erkek  bebeklerimiz....


Aman sürat yapmayın..

 Bebekler gezmek isterse arayın  arabaları bizden olsun




Ağzınızın tadı bozulmasın ... şeker ve mutlu kalın...

2 yorum:

  1. özellikle kurabiye süslemenizi harika buldum gerçekten özel günlerde sipariş yapmak isterim doğrusu

    YanıtlaSil
  2. özellikle kurabiye süslemenize çok beğendim doğum gününde sipariş veermek istiyorum fiyat konusunda görüşelim.

    YanıtlaSil