24 Eylül 2011 Cumartesi

HOŞGELDİNİZ,SEFA GETİRDİNİZ ...

          Bismillahirrahmanirrahim  
    Yeni evime hoşgeldiniz.İlk kez adım attığım bu internet  dünyasında yeni dost arkadaş edinebilmek adına elimi uzatıyorum sizlere. Elimi tutarmısınız?
Benimle yemek ,örgü, yemek ve değişik hobilerinizi  paylaşır mısınız?                        Prensesim biricik  kızımın aracılığı ve verdiği  hız ile açtığımız bu blogta    her konuda fikrinize tecrübenize açığım.Ancak  kendime verdiğim şöyle bir söz    var .Asla izin almadan başkasının  çok bilindik bile olsa hiçbir tarifini ,yaptığı  işi  resim ve yazı olarak aktarmayacam   Eğerki  sahibi evet sitende  bulunabilir  derse   zevkle herkesle paylaşmak isterim  ,tabiki benim  yaptıklarımda izin alınıp yayınlanırsa çok mutlu olurum.   Ben zaman   zaman örgü, yemek ve değişik hobilerimi burda resmedip   yayınlamak istiyorum tabiki becerebilirsem.  Şiir ve yazılar yazmak ,püf    noktaları paylaşmak, eskileri değerlendirmek,çocuklarımızın sorunları okulları hakında sohbetler yapmak,itiraflar köşesi yapmak,en sevilen şarkı dizi filmleri  tartışmaya açmak, tatlı      hayvancıklarım hakkında yazmak sizlerden    gelen önerilere göre   bloğumu yönlendirmek istiyorum.   Yurt dışına gidecek olan kızım    ve üniversiteye giden  pc canavarı oğlum olmadan    nasıl başarabilecem o meçhul. İlk ve son deneyimim olmasın lütfen diye  umarak ve her konuda yardımlarınızı isteyerek  diyorum ki sizlere                
hoşgeldiniz  sefa getirdiniz  tatlı kahveme :)                                 

2 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun annecim, yeni umutlarının başlangıcı olsun senin için bu blog. Aslında bence çok geç bile kaldık bu işte ama sen arayı kapatırsın, herşeyi öğrenir kurdu olursun :) Ben sana çok güveniyorum tıpkı senin bana güvendiğin gibi,herşeyi yapabilecek gücün, zamanın, enerjin ve herşeyden önemlisi herkese, herşeye verebilecek sevgin var, farkındalık yaratmak için tek yapman gereken bunların farkında olman.

    YanıtlaSil
  2. Tşk ederim prensesim... sen ve kardeşin iyiki varsınız..iyiki benim çocuklarım siz olmuşsunuz ..
    yüce ALLAHIM herşeyi o güzel yüreğinize göre versin..seni kardeşini ( ve maviş ile fıstğı da :) ) çokkkkkk seviyorum .. sevgiyle kal bebeğim ..

    YanıtlaSil