26 Eylül 2011 Pazartesi

OĞLUŞUMA

      Annesinin canının  içi  oğluşum ..içim bir tuhaf  bu gece ..sensiz ilk gecem ..hiç seni yanımdan ayırmaya kıyamadım bu güne dek .. hiç seni gözümde büyütemedim ki ben.. oysa ayın yirmisekizinde 18 yaşını dolduracaksın  ve reşit olacaksın ..ama işte annelik böyle bişi sen hep minicik oğlumsun benim ve gözümün önünden ayrıldığında korkuyorum ..alışmalıyım ve alışacam .. çünkü ablandan deneyimliyim oğluşum..bir evlat ünüversiteyi kazanmışsa ve gitmişse artık o evde aile ile birlikte yaşayacak tekrar diye kimse hayal etmesin. üniversite yeni yaşama adım atılan ilk kapı. belki sonrası iş yada askerlik ve evlilik diye devam eden süreç .işte şimdi sen  uzakta üniversite yurdunda bir odada belki gelecek kaygısının ilk duyguları ile belki mahsun durumdasın .belkide elini kolunu nereye koymalısın ne düşünmelisin  nasıl davranmalısın bunu bile  bilemiyecek kadar heyecanlı olmasın ..ALLAH  yardımcın olsun bitanem .. seni önce ALLAHA  sonra seni sana emanet ediyorum .sen çok iyi niyetli ve herkesi kendin gibi gören annesinin kuzusu gözbebebeğim canım oğlumsun.
    üniversite hayatının hayırlı uğurlu  olması ve yüreğindeki tüm dileklerin kabul olması temennisiyle o mis mis kokan yanacıklarından sevgiyle öpüyorum  oğluşum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder