18 Kasım 2011 Cuma

MAVİŞ VE FISTIK YEMEĞE ÇIKMAK İSTERSE
maviş kız arkadaşı fıstığı yemeğe götürmeye söz vermiştir,ama ne parası vardır ne pulu. çözüm yolu aramaya başlamıştı ki ne görsün  mantar sote yemeği değilmi o ? tadına bakayımmı diye düşünmeye başlamış bile ..


maviş tabağın etrafında bir iki tur attıktan sonra dayanamaz ve lezzet testine başlamıştır..hım hımm of nefis sesleri gelmese bile iştahlı yemesinden böyle düşündüğünü kesin...


maviş yemeği öyle çok beğenir ki hemen fıstığa seslenir. fıstıkkkkk kıss koş koş sana söz verdiğim yemek için annemin mutfağını seçtim .nefis tatları beraber yemek için aradım taradım bundan  iyisini bulamadım. süperrr lezzetler derken ,içinden yemeği beleşe getirdim diye kıs kıs güldüğü gözlerindeki ışıltıdan anlaşılmaktadır..ve...finallll.............

maviş ve fıstığın serüvenleri devam edecek bizi izlemeye devam edin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder